Chystáš sa do kín na Neighbours?? ( Recenzia )

2. júna 2014  //  By:   //  Movies, News  //  No Comment

Tvorcovia filmu This is the End prichádzajú do kín s ďalšou šialenou komédiou s názvom Neighbours.V hlavnej úlohe uvídite Setha Rogena,ktorý má viditeľný vplyv na spracovanie tejto komédie.Film si zakladá na množstve bláznivých scén,zábavných rozhovorov a veľkom množstve omámnych látok,čo sa presne podobá na staršie filmy so Sethom Rogenom (Pineapple Express,This is the End,Knocked Up).Po boku Rogena sa vo filme objaví Rose Byrne ( The Internship,X Men:First Class),ktorá vo filme stvárňuje jeho manželku.

Spolu tvoria príjemný,moderný  pár a celú rodinku doplňa ich čerstvo narodené dieťa ktoré vás vo filme rozosmeje vždy keď sa objaví.Spoločne si užívajú rodinné chvíle vo svojom novom dome v kľudnom prostredí až do chvíle,keď sa jedného dňa do susedného domu nasťahuje vysokoškolský spolok Delta Psi na čele s prezidentom klubu Zacom Efronom (High School Musical).Viceprezidenta Delty Psi a Zacovho najlepšieho kamaráta stvárňuje Dave Franco (Now you see Me,21 Jump Street),brat známeho herca Jamesa Francoa ktorý si spolu so Sethom Rogenom v minulosti zahral už v spomínaných filmoch.Od tohto momentu sa film rozbehne a pomaly ale isto sa mení na snímok Projekt X z roku 2012.Scény plné žúrov a dobrej hudby vás stiahnu do sveta párty v americkom štýle ktoré si vie asi každý predstaviť.Manželský pár,ktorí nechce zostať v rodičovskom stereotype sa s partiou mladých dajú rýchlo dokopy a vylepšia vzťahy,dokým každodenné žúry začnú narušovať ich životy.Tak ako sa so susedov rýchlo stali kamaráti sa ešte rýchlejšie vykope vojnová sekera.Spolok Delta Psi si užíva posledný vysokoškolský rok,ktorý chcú zavŕšiť najväčšou párty v histórii klubu.Seth s Rose robia všetko preto,aby ich zo svojho kľudného susedstva dostali preč.

Určite sa pri tomto filme nebudete nudiť,ale scén kedy sa budete držať za brucho nezažijete veľa.Na svoje si prídu hlavne diváci stredoškolského veku a horlivé fanúšičky Zaca Efrona.Nenáročnú komédiu ktorá vás a vašich kamarátov nabudí aby ste sa občas odviazali máte možnosť vidieť od 1.6.2014 v našich kinách.

Naše hodnotenie:75%

About the Author :